Thursday, April 14, 2011

Hobi Saya









Hobi saya: melukis dengan akan sendiri saya. Inilah adalah satu acara yang saya buat sebagai tenangkan stres saya pada hari apa kalau saya stres. Saya suka melukis watak permainan komputer yang saya main atau saya mahu main. Selain itu, watak yang saya tahu tetapi saya tidak mahu main saya tidak akan lukis atau lukis secantik dengan lukisan watak saya tahu. Kenapa melukis adalah acara untuk tenangkan kerana lukisan memberi saya keamanan dan beri aku tujuan untuk menarik lebih baik dalam lukisan itu. Kesemua lukisan ini adalah inspirasi saya untuk melukis manusia-robot watak-watak dalam permainan komputer supaya di masa hadapan saya dapat melukis watak saya sendiri secantik sekali, mungkin saya dapat melukis kawan saya lebih baik dan dapat melukis keluarga 'Ice Cream' saya ( Saya tulis blog tentang Kelas 'Keluarga' Saya di bawah muka surat ini. ) dan saya akan memberi mereka sepotong kertas lukisan melibatkan kesemua lima belas ahli keluarga saya sebagai suvenir. Inilah hobi saya.

No comments:

Post a Comment