Monday, April 4, 2011

Mengenai Diri Saya






Nama diberi ialah Harie Hafiy Khairuddin (Disebut sebagai Hairuddin). Namun begitu, saya lebih suka dipanggil Hafiy. Saya merupakan abang kedua daripada lima adik beradik dalam keluarga saya. Itulah abang saya di kanan, yang bernama Harie Hadi Khairuddin. Dia merupakan abang yang tertinggi. Adik beradik saya yang lain pula termasuklah Jazleen Nur Syafawani, iaitu adik perempuan saya, dan Harie Hadif Khairuddin serta adik bongsu saya, Harie Hafeez Khairuddin. Bapa saya pula bernama Joe Harie Bin Jooe manakala ibu saya bernama Hamidah Mohamed. Kami sekeluaga semba suka gaduh tentang warna kulit kita kerana ibu bapa saya berkulit putih manakalah kulit saya dan abang saya berkulit coklat. Tentang saya, saya adalah anak di alhi keluarga yang suka tidur lambat kerana bermain permainan komputer seperti permainan yang menggunakan duit banyak dan saya suka tidur lama. Saya sangat malas untuk membaca buku-buku tebal dan saya tetapi suka membaca majalah tentang permainan komputer walaupun saya tidak suka buang duit untuk majalah itu. Inilah tentang diri saya.

No comments:

Post a Comment