Monday, April 11, 2011

Keluarga Saya





Ini adalah keluarga besar saya. Saya merupakan abang kedua daripada 5 adik beradik dalam keluarga saya. Itulah abang saya di kanan, yang bernama Harie Hadi Khairuddin, dia seorang abang yang belajar keras dan selalu dapat cemerlang dalam kesemua pelajaran dia. Dia merupakan abang yang tertinggi. Adik beradik saya yang lain pula termasuklah Jazleen Nur Syafawani, iaitu adik perempuan saya. Dia ia adalah gadis dalam keluarga saya.Adik saya sebelah adik perempuan ialah Harie Hadif Khairuddin, dia semacam saya. Saya dan dia susah untuk bercakap bahasa melayu, senang bercakap bahasa inggeris dan suka bermain permainan elektronik. Serta adik bongsu saya Harie Hafeez Khairuddin sebelah Hadif, dia senang bercakap bahasa melayu. Bapa saya pula bernama Joe Harie Bin Jooe, dia adalah ayah yang hebat. Dia kerja sebagai teknisyen. Apa kamu mahu, dia akan bagi tetapi sebagai kembali untuk barang itu, saya mesti ajar adik dalam subjek-subjek yang mereka lemah dalam dan belajar agama. Ibu saya bernama Hamidah Mohamed. Dia bekerja sebagai pekerja pejabat. Itulah tentang keluarga saya.

No comments:

Post a Comment