Tuesday, April 12, 2011

Kelas 'Keluarga' Saya







Inilah Kelas 'Keluarga' saya. Nama keluarga kita ialah 'The Ice Creams'. Di keluarga saya ini ada lima belas ahli keluarga. Mereka adalah saya, Darren, Marissa, Shannon, Elisha, Issabillah, Mindy, Jing Ni, Jezreel, Wen Hui, Joey, Wei Ying, Zen, Aniq dan Theng Yih. Sebagainya, saya akan memperkenalkan kesemua ahli keluarga. Saya adalah nenek dalam keluarga ini. Darren adalah datuknya. Issabillah adalah kakak tinggi dan berkahwin dengan Mindy dan mempunyai dua anak: Jezreel dan Jing Ni. Elisha adalah abang dan anak kedua dalam adik-beradik dan ada dua anak angkat: Theng Yih dan Aniq. Shannon adalah kakak dan anak ketiga dan ada anak angkat: Wen Hui. Dan tertinggal Marissa, adik kakak bongsu dan ada tiga anak angkat : Joey, Wei Ying dan Zen. Saya adalah nenek mereka kerana tiada orang mahu 'kahwin' Darren atau 'keluarga' ini mungkin pun tidak wujud sehingga saya tentu 'kahwin' Darren, tetapi saya tidak kesah tentang kahwin kita kerana kita adalah rakan baik. Apa yang saya tidak suka tentang keluarga ini ialah mereka suka mengganggu saya untuk wang mereka sebagai saya adalah ibu mereka. Inilah kelas keluarga saya, Keluarga Ice Creams.

No comments:

Post a Comment