Monday, April 11, 2011

Rakan Saya

Rakan-rakan saya. Saya ada rakan yang kesah dan tidak kesah untuk saya. Inilah tiga rakan saya yang kesah untuk saya.


















Di gambar-gambar atas, itulah Raihan. Ko-korikulum dia ialah Tentara Band. Hobi dia luar rumah ialah membunuh semut dia jumpa yang
ditunjuk di gambar di kiri atas. Dia adalah rakan yang baik kerana dia belajar dengan saya dan pulang ke rumah menaiki sama bas dengan saya.













Lain dari Raihan, ini pulah Darren. Ko-korikulum dia adalah NPCC (National Police Cadt Corps).Dia adalah rakan yang baik kerana kalau seseorang nangis atau apa, dia akan tenang orang itu. Dia tidak baik dalam pelajarannya tetapi dia bagus dalam tenangan orng apabila mereka dalam kesusahan dalam emosi.
Ini pulah namanya Theng Yih. Ko-korikulumnya ialah bola keranjang. Dia bagus dalam membuat orang ketawa dan dia selalu riang, tidak pernah emosi dan pun tidak bagus dalam pelajaran tetapi bagus dalam sains. Dia senang dapat perhatian orang dan senang dapat pegang bermain permainan elektronik lain dengan satu tanya.

Inilah rakan-rakan saya.

No comments:

Post a Comment