Thursday, June 23, 2011

Sekitar Bilik Saya






Inilah bilik saya. Kecil, busuh, tetapi kemas, terima kasih ke saya dan nenek saya untuk kemaskan bilik saya walaupun saya ada lagi empat adik-beradik yang malas dan selalu main untuk yang adik-adik saya walau untuk abang saya walaupun dia tidur sama bilik dengan saya dia suka keluar dengan kawan atau pergi ke tempat menarik kerana sekola sebagai Ibu Pejabat NCC ( National Cadet Corp), Sekolah, Sentosa. Walaupun kemas diluar, apa di dalam tidak akan ditunjuk atau ternampak dari orang. Sebagai buku kabinet dan almari saya. Apa ditunjuk adalah kemalasan untuk kemaskan barang yang saya akan kemas tetapi selalu akan jatuh adn ronyok kerana adik-beradik saya suka memakai topi-topi di kiri baju almari saya dan terus campak di baju almari saya. Dan untuk buku cabinet saya saya tidak kemas kerana setiap hari harus tarik and menyimpan buku, keluar dengan masuk, susah dan tiada masa untuk kemas kerana sekolah. Sebagai itulah ia adalah bilik saya.

No comments:

Post a Comment