Friday, June 24, 2011

Ulasan Filem






Filem saya suka banyak ialah 'Taken'. Kenapa saya mahu ulasan tentang filem ini ialah kerana filem itu tunjuk apa a seorang bapa boleh buat dan jauh apabila anak perempuannya dipenyeludupan di Paris apabila dia sedang bercuti dengan kawannya. Bapanya, Bryan Mills ( pelakon Liam Neeson), pesara berkemahiran tinggi CIA pegawai dan telah bercerai yang sedang ada keputusan keras jikalau anaknya, Kim (Pelakon Maggie Grace) yang tinggal dengan ibunya yang kahwin lagi satu lelaki, Kim mahu ke Paris dengan kawan baiknya yang janji dia akan tinggal dengan sepupunya tetapi dia tipu kerana sepupunya sedang bercuti luar negeri.Itulah kejadianpenyeludupan. Dan Bryan mahu selamatkan anaknya, dan dia ada pengalaman untuk belakang kepadanya sehingga menjadi CIA. ia adalah sebuah filem yang baik keatas dan kalau saya ada filem pengkritik saya akan bagi 10 ke 10 untuk filem itu kerana filem itu menunjukkan beberapa keras hubungan antara ayah dan anak dia dan kalau ada pengalaman dalam polis ayahnya boleh cari anaknya sendiri dari menunggu untuk polis cari anaknya dan tidak akan jumpa anaknya lagi. Kerana saya cakap tidak akan jumpa lagi sebilah video ini akan bilang kerana.http://www.youtube.com/watch?v=wCbDUREBwUg dan http://www.youtube.com/watch?v=CvUxdQ4q-Lg Dua-dua video ini akan jelaskan untuk saya jikalau tidak sangat jelas dalam ulasan saya.

No comments:

Post a Comment